20110627

Miliki Rumah Burung Walit & Jana Pendapatan Lumayan Yang Berpanjangan

TUNGGU APA LAGI!!

Rahsia kehebatan Industri Ternakan Burung Walit yang berpotensi memberi pulangan amat lumayan dan berpanjangan kini sudah mula terbongkar. Sebuah rumah burung walit (RBW) berkeluasan 2,500 - 3,000 kaki persegi berupaya memberi pulangan sekitar RM 20,000 - RM 30,000 sebulan setelah beroperasi 4 - 6 tahun. Namun begitu, untuk memulakan penglibatan dalam industri hebat ini ada 2 perkara yang seringkali menjadi penghalang. Pertama modal permulaan yang besar untuk membina RBW dan kedua kurangnya pengetahuan serta kepakaran untuk melaksanakannya.

Rumah burung walit ini diusahakan oleh Walit World Sdn Bhd. Lokasi rumah burung walit ini terletak di Tanjung Agas dalam daerah Port Dickson, Negeri Sembilan. Walit World Sdn Bhd juga menyediakan peluang pelaburan kepada individu-individu yang berminat untuk menceburi bidang ini.

Walit World Sdn Bhd juga mengadakan seminar untuk bakal-bakal pelabur menerangkan secara lengkap aktiviti perniagaan yang dianjurkan mereka. Tempat penginapan & dewan seminar disediakan oleh pihak pengajur di resort milik mereka iaitu PDS Resort (www.pds.com.my) yang terletak di Tanjung Agas, Pasir Panjang, Port Dickson. Jangan lepaskan peluang ini untuk memulakan penglibatan berhemah anda dalam industri yang amat berpotensi ini. RBW anda ini akan diurus-selia secara profesional, telus dan sistematik oleh Walit World dengan penglibatan kumpulan pengusaha RBW yang berpengalaman. Kadar upahnya penjagaannya pula adalah berpatutan dan menarik
.

Apa tunggu lagi! Cungkil rahsia ini dari kami. Hanya tinggal lima unit RBW untuk dimiliki!


WALIT WORLD Sdn Bhd juga menawarkan perkhidmatan :

1) Menguji lokasi kesesuaian rumah burung walit di tempat anda- video ujian
2) Khidmat nasihat - seminar
3) Pelan pembinaan rumah burung walit
4) Set suara untuk rumah burung walit ( suara luar & dalam)
5) Pembinaan rumah burung walit (Tg Agas Ecopark, Linggi, Port Dickson)

Hubungi :
Anusi Abu 0136279599
Afif 068502600

WALIT WORLD SDN BHD
Putra Nilai, Nilai.
Email : info.walitworld@yahoo.com

Tiada ulasan: